• Maya Papanastasiou

Οι 2 Λόγοι για να Μεταφέρετε το Project Management στο Salesforce

Updated: Jun 27

Ο καθένας από εμάς έχει κατά νου διαφορετικούς τύπους έργων (projects) ανάλογα με το αντικείμενό του και επομένως, αντιλαμβάνεται την έννοια της διαχείρισης έργου (project management) διαφορετικά. Πολλές φορές, ακόμη και μέσα στην ίδια εταιρία, τα ξεχωριστά τμήματα αντιλαμβάνονται τη διαχείριση έργου με άλλο τρόπο. Η κοινή βάση, βέβαια, σε όλες τις περιπτώσεις είναι η εκτέλεση μιας ροής εργασιών και η παρακολούθηση ενός χρονοδιαγράμματος.


1 – Project management και πλήρης εικόνα πελάτη (360°)


Κατά κανόνα το project management στον επιχειρηματικό κόσμο αφορά έργα τα οποία είτε (α) γίνονται για κάποιον πελάτη, είτε (β) εσωτερικά έργα βασικοί συντελεστές των οποίων είναι τα τμήματα των πωλήσεων, του customer service ή του marketing. Και στις δύο περιπτώσεις, αν το σκεφτείτε, το σύστημα αναφοράς είναι το CRM: τους πελάτες σας ήδη τους παρακολουθείτε στο Salesforce ή σε άλλο CRM σύστημα (περίπτωση α) και το βασικό εργαλείο δουλειάς των στελεχών sales, service και marketing είναι το CRM (περίπτωση β).


Η ενσωμάτωση του project management στο Salesforce, το σύστημα που παρακολουθείτε τις πωλήσεις (Sales Cloud) ή/και την εξυπηρέτηση των πελατών σας (Service Cloud) είναι το θεμέλιο για την πραγματική επίτευξη της εικόνας 360° μοιρών. Φανταστείτε την εξέλιξη του Salesforce CRM σας σε ένα σύστημα το οποίο δίνει τη δυνατότητα να δείτε για έναν πελάτη τι προσφορές έχει λάβει, ποια προϊόντα ή υπηρεσίες έχει αγοράσει, ποιες κλήσεις και συναντήσεις έχουν γίνει με αυτόν τον πελάτη, ενδεχομένως ποια τιμολόγιά του είναι ανοιχτά, τι υποστήριξη έχει ζητήσει, ποια έργα εκτελεί μαζί μας και ποια είναι η πρόοδος αυτών των έργων από ένα και μόνο σημείο. Αυτό μπορεί να κάνει το Salesforce.


2 – Εκμεταλλεύεστε τη δύναμη του Salesforce στο Project Management


Εφαρμογές που έχουν σχεδιαστεί για να τρέχουν πάνω στο Salesforce αξιοποιούν εγγενώς τις δυνατότητες της πλατφόρμας.  

  1. Οποιοδήποτε στοιχείο καταχωρηθεί στο Salesforce μπορεί να συμπεριληφθεί σε reports και dashboards

  2. Ασφάλεια, έλεγχοι, ρόλοι και προσβάσεις παραμετροποιούνται ανάλογα

  3. Για κάθε επιμέρους στοιχείο υπάρχει δυνατότητα αναζήτησης (global search)

  4. Προβλέψεις ΑΙ μέσω του Einstein

  5. Δυνατότητα ενοποίησης με τρίτα συστήματα (π.χ. billing)