top of page
Writer's pictureMaya Papanastasiou

10+1 Τρόποι για Αυτοματοποίηση Πωλήσεων με το Salesforce Sales Cloud

Updated: Jul 10

Ψάχνετε τρόπους για να αυτοματοποιήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας; Το CRM της Salesforce, το Salesforce Sales Cloud, αποτελεί το πιο ισχυρό εργαλείο με πληθώρα επιλογών. Προσφέροντας εξαιρετική ευελιξία, η πλατφόρμα του Salesforce επιτρέπει την ενσωμάτωση των δικών σας επιχειρηματικών διαδικασιών, έτσι ώστε το CRM να προσαρμόζεται στις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησής σας. Ας ρίξουμε μια ματιά σε 10+1 τρόπους με τους οποίους το Salesforce Sales Cloud αυτοματοποιεί τις πωλήσεις:


1. Αυτοματοποιημένη Προώθηση Ενδιαφερόμενων Πελατών (Lead Routing)


Σκεφτείτε έναν ενδιαφερόμενο πελάτη που συμπληρώνει μια φόρμα στο website σας ή επικοινωνεί μέσω τηλεφώνου. Με το που καταγραφεί αυτό το νέο lead στο Salesforce CRM, ενεργοποιείται η λύση της αυτοματοποιημένης προώθησης υποψηφίων πελατών. Η λύση αυτή εντοπίζει και να δρομολογεί αυτόματα τους πελάτες προς τους κατάλληλους εργαζομένους με βάση κριτήρια όπως η γεωγραφική τοποθεσία ή η εξειδίκευση, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική εξυπηρέτησή τους στο σωστό χρόνο. 


2. Αυτοματοποιημένα Follow-Up Και Υπενθυμίσεις Εργασιών


Με το Salesforce Sales Cloud, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τα follow-up με πελάτες, διασφαλίζοντας ότι κάθε υπενθύμιση ή σημείωση καταγράφεται και υπενθυμίζεται την κατάλληλη στιγμή. Έτσι, εξαλείφεται ο κίνδυνος να ξεχαστεί μια σημαντική ευκαιρία, διατηρώντας σας πάντα σε επαφή με τους πελάτες σας όταν χρειάζεται.


3. Αυτοματοποιημένες Ανανεώσεις Συμβολαίων


Μέσω της σωστής παραμετροποίησης του Salesforce Sales Cloud, η πλατφόρμα μπορεί να παρακολουθεί τα συμβόλαια που πλησιάζουν στη λήξη τους και να ενεργοποιεί αυτόματα την αντίστοιχη διαδικασία ανανέωσης. Αυτό εξασφαλίζει ότι δεν χάνετε ποτέ σημαντικά συμβόλαια λόγω αμέλειας ή απροσεξίας. Επιπλέον, το CRM μπορεί να ενημερώνει αυτόματα τους αρμόδιους πωλητές για την κατάσταση των συμβολαίων και να δημιουργεί νέες προτάσεις προς τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, όταν έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί σωστά.


4. Αυτοματοποιημένη Συλλογή Απόψεων Και Ερευνών Πελατών


Αντί να βασιζόμαστε σε υποθέσεις για τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των πελατών, το Salesforce Sales Cloud μας επιτρέπει να συλλέγουμε τις πληροφορίες και τις απόψεις τους μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Μπορούμε να τρέξουμε έρευνες ικανοποίησης πελατών μέσω του Salesforce Sales Cloud και να ορίσουμε αυτοματοποιημένες διαδικασίες για ενέργειες μετά τη συλλογή του feedback, όπως την αποστολή email ή την ενημέρωση του αρμόδιου πωλητή.


5. Onboarding Πελατών ή Συνεργατών


Η αρχική φάση της σύναψης μιας σχέσης με ένα νέο πελάτη ή συνεργάτη μπορεί να είναι περίπλοκη και να χρειάζεται παρακολούθηση στο CRM. Μπορείτε να απλοποιήσετε αυτήν τη διαδικασία, σχεδιάζοντας τα βήματα του onboarding μέσα στο Salesforce Sales Cloud και αυτοματοποιώντας ενέργειες, όπως η αποστολή αρχικών email, η παροχή πρόσβασης σε εκπαιδευτικό υλικό κ.α. 


6. Αυτοματοποίηση Εγκρίσεων


Η διαδικασία έγκρισης συμφωνιών μπορεί να είναι σύνθετη και χρονοβόρα. Με το Salesforce Sales Cloud, αυτή η διαδικασία αυτοματοποιείται, εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα. Το Salesforce CRM ελέγχει αυτόματα τους απαραίτητους παράγοντες και εξασφαλίζει ότι κάθε συμφωνία υπόκειται σε πλήρη αξιολόγηση μέχρι την τελική έγκριση, βάσει κατάλληλων κριτηρίων.


7. Αυτοματοποιημένη Διαχείριση Περιοχών


Η ομαλή λειτουργία μιας ομάδας πωλήσεων απαιτεί σωστή και πλήρη γεωγραφική κάλυψη. Μέσω του Salesforce Sales Cloud, αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αυτόματης ανάθεσης πελατών -ενεργών και υποψηφίων- με βάση την περιοχή και άλλα κριτήρια. Κάθε πωλητής, λοιπόν, λαμβάνει και διαχειρίζεται πελάτες για το δικό του γεωγραφικό εύρος, με το Salesforce Sales Cloud να αναλαμβάνει την αντιστοίχιση και τον έλεγχο.


8. Αυτοματοποιημένη Παρακολούθηση Υγείας Πελατών


Μέσω του Salesforce Sales Cloud, η αυτοματοποιημένη παρακολούθηση του δείκτη υγείας των πελατών γίνεται πλέον εφικτή. Η πλατφόρμα αξιολογεί πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες με την εταιρεία, πόσο συχνά αγοράζουν, πόσο συχνά χρησιμοποιούν την υποστήριξη, πώς ανταποκρίνονται σε διάφορες επικοινωνίες κ.λπ. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το Salesforce CRM αναλαμβάνει τη δημιουργία ενός «δείκτη υγείας», επιτρέποντας στους Account Managers να ενημερώνονται έγκαιρα και να αντιμετωπίζουν τυχόν θέματα με επιτυχία.


9. Lead Scoring 


Το Salesforce Sales Cloud προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης και στην αξιολόγηση νέων υποψήφιων πελατών. Μέσω έξυπνων μοντέλων βαθμολόγησης, μπορεί να εκτιμήσει παράγοντες όπως τα δημογραφικά στοιχεία, η συμπεριφορά και η  αλληλεπίδραση με την εταιρεία. Έτσι, εντοπίζονται  πιο αποτελεσματικά τα leads που είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε ενεργούς πελάτες. 


10. Αυτοματοποιημένη Καταγραφή Επικοινωνιών (Κλήσεων, Μηνυμάτων, Online Meetings)


Η ενσωμάτωση εργαλείων επικοινωνίας στο Salesforce Sales Cloud επιτρέπει την αυτόματη καταγραφή και αρχειοθέτηση κλήσεων και μηνυμάτων. Μέσω της διασύνδεσης του Salesforce Sales Cloud με το τηλεφωνικό κέντρο, με την ενσωμάτωση μιας εφαρμογής τηλεφωνίας, όπως το Teams, το Zoom, το Whatsapp ή το Viber, ή μέσω του Salesforce Service Cloud Voice, το Salesforce ελευθερώνει τους χρήστες από το βάρος της χειροκίνητης καταγραφής, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν στις σημαντικές επικοινωνίες.


11. Έξυπνη Πρόβλεψη Πωλήσεων


Μέσω του Einstein (AI tool) και της ανάλυσης δεδομένων, το Salesforce Sales Cloud μπορεί να προβλέψει τις μελλοντικές πωλήσεις με βάση το ιστορικό πωλήσεων, τις σχέσεις με τους πελάτες και την επίδοση του υπεύθυνου πωλητή. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στους πωλητές και τους διευθυντές πωλήσεων να λαμβάνουν αποφάσεις βασισμένες σε αντικειμενικά δεδομένα, ενισχύοντας την ικανότητά τους να προβλέπουν και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς.

Comments


bottom of page